Krabbel

hier krabbel ek sommer gedagtes, drome en dinge

Joernaal June 10, 2008

Filed under: Uncategorized — Nicole @ 2:40 pm

Verlede week was ons klas op ‘n retreat gewees by die good Shepherd retreat centre. Wat ‘n ongelooflike en geseënde ervaring!!!

Een van die dinge wat ons op die retreat geleer het was om Joernaal te hou.

Dis ongelooflik hoe verligting dit vir my was om te leer joernaal hou. My kop is gewoonlik so moshposh van gedagtes, gevoelens en ervarings. En my dagboek wat ek so af en toe in skryf lyk maar soos ‘n gemors. Dis moeilik om in 80 000 woorde daardie een gebed te gaan soek, of ‘n goeie dag. Maar die joernaal is so oulik uitmekaar gesit. Eenvoudig, maar effektief. Dit moedig my aan om meer te skryf ook. Om te ontdek, en te ontmoet met die Here en myself.

Maar vandat ek terug is, dreig ek al dae om te skryf. Net iets. Maar dis asof die joernaal te heilig is om in te skryf. Miskien omdat ek die effek daarvan beleef het. Miskien omdat ek sien hoe roof onbenullighede my kosbare tyd. Die tyd wat ek aan die joernaal afstaan moet nie goedkoop tyd wees nie.

Ek sal wel weer daarin skryf as ek weer reg is. Hopelik more, of vannaand.

 

Leave a Reply

